‘Bapa Tidak Kisah Kalau Balqis Seksi ‘ Korang Belum Tengok lagi 5 Gambar Balqis Kat Tepi Pantai Tu. Fuhh

Puteri Balqis pelakon cilik yang tidak boleh kita sangkal lagi bakat beliau dalam lakonan . Sangat mendalam jika memegang sesuatu watak dalam sesebuah penceritaan .

Seiring dengan populariti yang kian meningkat naik , pastinya ada gossip liar yang kurang enak untuk didengari . Kalau korang pengikut ig Puteri Balqis Azizi , pastinya korang akan perasan setiap gambar yang dimuatnaik tidak dapat dikomen .

Ketika dihubungi Mstar

Kata Azizi, 39, semuanya kerana dia tidak mahu emosi anaknya terganggu. Berdasarkan pengalaman sebelum ini terlalu banyak komen berbaur cacian, kejian dan hinaan dilempar netizen yang sekali gus menjejaskan emosi puterinya itu.

“Benar, memang kami sengaja menutup ruangan komen pada setiap posting gambar anak saya di Instagram kerana kami tahu dia tidak kuat untuk hadapi cacian dan tohmahan orang.
“Sebagai ayah saya tahu dia dah cuba jadi yang terbaik untuk diri dan kerjaya seninya. Malangnya masih ada orang yang sengaja mahu mencari salah-silap dia,” katanya kepada mStar Online.

Sehingga kini, Instagram Puteri Balqis iaitu @rockingbalqis mempunyai seramai 451 ribu pengikut di mana ibunya, Norashikin Mohd Aziz, 34, bertindak memantau setiap aktiviti pada Instagram berkenaan

Al-Fatihah.. Perginya Hamba Allah Sebentar Tadi Disebabkan Penyakit Yang DI alaminya Selama ini.Sama-Sama Kita Sedekahkan Al -Fatihah

PETALING JAYA: Selepas kira-kira setahun menderita penyakit kanser ovari, pengacara Ary Malik akhirnya menghembuskan nafas terakhir kira-kira pukul 7.17 malam Selasa di Hospital Ampang dekat sini.
Allahyarham meninggal dunia di sisi keluarga termasuk suami dan anak-anaknya selepas kira-kira 10 hari dirawat di hospital itu.

Berita kematian tersebut disahkan oleh suami Allahyarham iaitu Shahrul Nizam Shaharuddin, 46.

Dalam pada itu Shahrul Nizam berkata, kematian Ary satu kehilangan besar buat dirinya kerana isterinya itu seorang yang baik dan sangat penyayang.

“Anak-anak masih bersedih dan terkejut. Mereka sudah mula rindu dan berasa ketiadaan waktu (jenazah) dimandikan.

“Saya berterima kasih atas doa dan ucapan takziah buat kami sekeluarga,” katanya ringkas.

Jenazah dijangka akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam, Taman Ibukota, Setapak dekat sini pada malam ini (Selasa).

Terdahulu pada petang Selasa, berita kematian Ary atau nama sebenarnya Nurita Maliha Aryanee Malik, 46, menjadi tular namun ia dilaporkan tidak benar kerana Allahyarham masih bergantung kepada alat bantuan pernafasan.

Allahyarham dimasukkan ke Hospital Ampang sejak 18 Februari lalu apabila keadaannya semakin lemah akibat penyakit berkenaan.

Mak AIk. Ardell Aryana Ini Buat Lelaki Meleleh Nak Tengok Gambar Ke-5 Tu

Pelakon berusia 26 tahun ini merupakan seorang model sambilan sebelum menceburi bidang lakonan. Tak sangka mantap jugak body Ardell Aryana ni. Kecil molek je badannya…pandai bergaya pulak tu…

kan

Dalam satu sesi photoshoot, Ardell Aryana telah menggayakan pakaian yang ketat sehingga menampakkan alur seluar dalam dan bentuk payudaranya yang montok itu.Apapun, jom layan gambar photoshoot Ardell Aryana di bawah:

 

Fuh Meleleh kan Kalau Lelaki Tengok. Sampai Nampak Spender Photshot. Belum Lagi Korang Tengok Gambar no 4 dgn 5 tu. huhu

Salahkan Berdoa? CEO Air Asia Bidas Kenyataan Bekas Menteri, Pertahan Tindakan Juruterbangnya Minta Penumpang Berdoa

Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Kumpulan AirAsia X membidas kritikan yang dikeluarkan oleh bekas menteri Datuk Zaid Ibrahim terhadap juruterbang D7237 yang meminta penumpang berdoa ketika pesawat mengalami masalah, lapor Projek MMO.

Datuk Kamarudin Meranun melalui kenyataan di laman Facebooknya berkata beliau juga akan melakukan perkara sama jika berada di tempat juruterbang itu.

“Apa salahnya berdoa dalam apa jua agama terutamanya ketia anda dalam kesempitan?”.

“Membuat kenyataan memang senang terutamanya ketika anda berada di darat. Situasi itu amat sukar, mendaratkan pesawat dan memastikan keselamatan semua penumpang, dan Alhamdulillah mereka berjaya,” katanya.

Zaid melalui tulisannya di laman Twitter dilihat menyindir dengan menyarankan AirAsia mengupah imam dan paderi jika mahu berdoa dan tidak memberi harapan kepada penumpang.

“Saya lebih suka jika juruterbang tidak memberitahu bahawa ajal saya sudah tiba,” katanya.

Sebuah pesawat AirAsia X penerbangan D7237 dari Perth di barat Australia, ke Kuala Lumpur dilaporkan menghadapi masalah enjin kira-kira jam 6.50 pagi Ahad lalu di mana juruterbang telah meminta penumpang berdoa supaya pesawat yang mengalami masalah enjin itu dapat mendarat dengan selamat.

Pesawat itu berpatah balik dan selamat mendarat di Perth pada jam 10 pagi, menurut kenyataan syarikat penerbangan tambang rendah itu. Perth dan Malaysia berada di zon masa sama.

Satu letupan dikatakan berlaku di enjin kiri dengan sebilah kipas turbin patah dan seorang penumpang menyifatkan pesawat “bergegar seperti mesin basuh”.

Tetapi, ramai penumpang terkejut dengan tindakan juruterbang meminta mereka berdoa supaya pesawat dapat mendarat dengan selamat di Perth. – Siakapkeli.my

Berikut adalah suasana cemas di dalam pesawat.

kkkkk

Shell Tarik Balik Semua Poster Model Wanita Selepas Insiden Tidak Senonoh

Petaling Jaya, 3 Julai – Shell memutuskan untuk menarik balik semua papan poster wanita yang mempromosikan bahan api itu di seluruh negara berkuat kuasa serta merta.

Keputusan itu diambil oleh syarikat minyak terbabit selepas beberapa foto viral memaparkan beberapa lelaki bertindak tidak senonoh terhadap poster berkenaan baru-baru ini.

Shell dalam satu kenyataan berkata ia tidak akan membiarkan tindakan kurang sopan itu yang jelas bertentangan dengan nilai teras syarikat itu dan budaya rakyat Malaysia.

“Kami menggesa semua orang ramai dan netizen supaya tidak lagi berkongsi lagi imej-imej ini. Papan poster ini akan ditarik balik dari semua stesen minyak kami berkuat kuasa serta-merta,” katanya sebagaimana lapor mStar Online.

Sebelum ini, lelaki yang mengaku sebagai salah seorang yang berkelakuan tidak senonoh terhadap model wanita itu memuat naik permintaan maaf di Facebook.

“Kepada semua yang mengenali dan tidak mengenali pun… saya memohon ampun dan maaf atas kesilapan yang saya buat dan saya sedar yang saya salah kerana bersikap tidak elok pada patung #gadisShell tersebut.

“Kepada keluarga #gadisShell, saya memohon ampun maaf zahir dan batin pada bulan yang mulia ini,” katanya.

Sementara itu, model pada poster berkenaan, Nor Shafila Khairusalleh, 25, kesal dengan tindakan sekumpulan lelaki mencium dan memegang beberapa bahagian sensitifnya ketika bergambar.

Bagaimanapun, dia tidak akan mengambil tindakan terhadap individu-individu yang ‘mencabul’ poster gambarnya, sebaliknya memaafkan mereka.

“Sebab Aku Jaga Kau Lah Kedai Aku Terbakar,” Kata-Kata Anak Derhaka Sebelum Hantar Ibu Ke Rumah Orang Tua 12 Tahun Lalu

Ibu dan ayah, apabila mereka meningkat umur tua dan tidak mempunyai kudrat lagi, waktu ini anak-anak perlu memainkan peranan memnjaga mereka seperti mana mereka menjaga kita dari kecil hingga berjaya.

Di hari raya ini, tidak semua bernasib baik seperti sesetengah ibu bapa kita, bagaimanakah perayaan yang disambut oleh mereka yang tidak bernasib baik, warga emas dia rumah warga tua yang beraya tanpa anak-anak yang mereka jaga sejak kecil.

Sebuah kisah yang dikongsikan oleh Muji Sulaiman, iaitu Pengasas Rumah Jagaan dan Rawatan Orang Tua Al-Ikhlas Pulau Meranti, sebuah kisah yang tidak dapat dilupakan olehnya, kata-kata keluar daripada mulut seorang anak derhaka kepada ibu kandungnya sendiri.

“Sebab aku jaga kau lah kedai aku terbakar,” itu antara kata-kata dilemparkan seorang anak lelaki kepada seorang penghuni pusat jagaan itu yang berusia 98 tahun bernama Fatimah (bukan nama sebenarn) kira-kira 12 tahun lalu.

Ianya kata-kata yang cukup menyedihkan apabila seorang ibu yang berkorban hidup menjaganya diperlakukan sedemikian.

“Memang saya tak boleh lupakan kata-kata itu sebab anak dia cakap depan saya, dia seolah-olah menyalahkan ibunya punca kedai runcit diusahakan terbakar dan perniagaan merosot ketika menjaga wanita tersebut.

“Waktu tu saya ada juga tegur perangai anaknya tapi mereka tetap ‘berkeras’ mahu tinggalkan ibunya di pusat jagaan warga emas ini,” katanya yang menyatakan warga emas itu tidak pernah tinggal solat sepanjang menghuni pusat jagaan berkenaan

Kejadian Rempuhan Dan Kekecohan Yang Berlaku Di Pulau Pinang Seperti Yang Tular Hanya Lakonan

Sejak semalam tular di laman sosial memaparkan detik cemas sebuah van dinaiki ‘penjahat’ dikejar oleh tiga buah kereta peronda polis sebelum van tersebut telah merempuh beberapa buah motosikal dan orang ramai yang sedang lalu lalang di Lebuh Campbell, George Town, Pulau Pinang.

Video tersebut telah dimuatnaik ke laman Facebook pada jam 12:36 pagi Isnin lelalu telah ditontonan lebih 800 ribu kali dan dikongsi lebih 7700 kali oleh netizen di mana kepsyen video berkenaan berbunyi “Hamidiah Campbell Steet, P. Pinang #Tadi petang, Tak tau lah penang dah jadi teruk.”

Sehingga kini, dilihat video tersebut terus dikongsikan dan secara tidak langsung telah membuatkan penduduk Pulau Pinang khususnya menyatakan kebimbangan.

Namun, berdasarkan carian, ternyata kejadian yang dirakam dalam video berkenaan bukanlah aksi yang betul-betul berlaku, aksi itu sebenarnya hanyalah lakonan semata-mata yang dilakonkan oleh pelakon lagak ngeri untuk menjayakan lakonan sebuah filem aksi bertajuk “The Leakers” dari Hong Kong.

Sebuah syarikat perfileman yang terlibat, FilemForce Studio Sdn Bhd telah mengeluarkan sepucuk surat sebelum itu untuk memaklumkan kepada penduduk di Lebuh Campbell dan Jalan Kuala Kangsar mengenai pengambaran filem yang menjalankan pergambaran pada Sabtu 1 Julai 2017 lalu .

“Kami memilih Lebuh Campbell dan Jalan Kuala Kangsar sebagai lokasi pergambaran kerana jalan itu merupakantempat paling sesuai dengan filem Hong Kong Tersebut.”

“Kami juga telah memohon dan mendapat kebenaran daripada pihak Majlis Bandaraya Pulau Pinang (MBPP) untuk menutup sementara jalan terlibat untuk tujuan pergambaran,” tulis mereka dalam surat berkenaan.

Berikut adalah gambar dan video suasana disebalik tabir

Volkalis Kumpulan May Dikejarkan ke Hospital

Kuala Lumpur, 3 Julai: Vokalis kumpulan May, Mustaffa Din atau lebih dikenali sebagai Mus dikejarkan ke Hospital Kuala Lumpur akibat demam panas sejak tiga hari lalu, lapor mStar Online.

MStar dalam satu laporan berkata, isteri Mus yang dikenali sebagai Sue berkata suaminya itu diletakkan dalam keadaan koma oleh doktor susulan keadaannya yang terlalu letih selain bagi membolehkan keadaannya stabil.

“Buat masa sekarang Abang Mus masih berada di zon kritikal HKL, sementara menanti untuk dipindahkan ke wad ICU (Unit Rawatan Rapi).

“Doktor sudah menjalankan beberapa ujian bagi mengenal pasti keadaannya dan keputusan hanya akan diketahui esok (Selasa),” katanya.

“Abang Mus mengalami demam panas sejak tiga hari lalu dan hari ini (Isnin) keadaannya bertambah lemah sebelum saya menelefon ambulans untuk membawanya ke hospital,” katanya lagi.

Ketika ditanya oleh mStar tentang punca kejadian itu berlaku, Sue berkata suaminya itu berada dalam keadaan baik sebelum ini namun dia mungkin mengalami keletihan.

“Buat masa ini susah saya hendak cakap tentang keadaan sebenar dan harapnya tiada yang serius,” jelasnya yang mengharap doa semua pihak untuk Mus